LEGGI E REGOLAMENTI

Leggi regionali

Legge regionale 27 marzo 2015, n. 6

Istituzione della “Fieste de Patrie dal Friûl” - Istituzion de “Fieste de Patrie dal Friûl”.

TESTO VIGENTE dal 13/08/2016

Avviso legale: Il presente documento è riprodotto, con variazioni nella veste grafica ed eventuali annotazioni, dal corrispondente testo pubblicato nel Bollettino ufficiale della Regione Friuli Venezia Giulia, non riveste carattere di ufficialità e non è sostitutivo in alcun modo della pubblicazione ufficiale avente valore legale.

Scegli il testo vigente nel periodo:

Formato stampabile:
HTML - PDF - DOC

Visualizza:
 


Art. 4
 (Celebrazions istituzionâls)
1. Il Consei regjonâl al organize ogni an la "Fieste de Patrie dal Friûl" cuntune cerimonie publiche di ricognossiment di personis, ents o organisims che si distinguin pe continuitât cui valôrs civîi e culturâi che a àn caraterizât la identitât furlane.
2. I Comuns a puedin adatâ i statûts comunâi cu lis finalitâts di cheste leç previodint cemût celebrâ la ricorence, cun atenzion particolâr aes ativitâts, organizadis cu lis scuelis, par cjapâ dentri e sensibilizâ i zovins aes tematichis de autonomie e des identitâts.
3. Cul fin di concretizâ lis ativitâts scolastichis dal come 2, lis scuelis di ogni ordin e grât a puedin individuâ percors didatics di pueste che a sperimentin gnovis formulis di progjetazion, organizazion e distribuzion dai risultâts ancje par mieç di colaborazions slargjadis, ativant rêts teritoriâls e par mieç des gnovis tecnologjiis mediatichis.