LEGGI E REGOLAMENTI

Leggi regionali

Legge regionale 27 marzo 2015, n. 6

Istituzione della “Fieste de Patrie dal Friûl” - Istituzion de “Fieste de Patrie dal Friûl”.

TESTO VIGENTE dal 13/08/2016

Avviso legale: Il presente documento è riprodotto, con variazioni nella veste grafica ed eventuali annotazioni, dal corrispondente testo pubblicato nel Bollettino ufficiale della Regione Friuli Venezia Giulia, non riveste carattere di ufficialità e non è sostitutivo in alcun modo della pubblicazione ufficiale avente valore legale.

Scegli il testo vigente nel periodo:

Formato stampabile:
HTML - PDF - DOC

Visualizza:
 


Art. 6
 (Manifestazions culturâls)
1. Te suaze di un program anuâl di pueste, la ARLeF e sosten la realizazion di manifestazions culturâls pe celebrazion de fieste nomenade tal articul 1, di bande di ents locâi in colaborazion cu lis Pro loco e altris sogjet publics e privâts cence fins di vuadagn o cun finalitâts mutualistichis.
2. Il program previodût dal come 1 al è fat bon ogni an da Zonte regjonâl, su propueste de ARLeF, predisponude dentri dai 31 di Zenâr di ogni an, sintude la Assemblee di comunitât linguistiche nomenade tal articul 21 de leç regjonâl dai 12 di Dicembar dal 2014, n. 26 (Riordin dal sisteme Regjon-Autonomiis locâls tal Friûl Vignesie Julie. Ordenament des Unions teritoriâls intercomunâls e rialocazion di funzions aministrativis), e in colaborazion, fin cuant che a saran in vore, cu lis Provinciis di insediament dal grup linguistic furlan.
Note:
1Il presente articolo ha effetto dall' 1 gennaio 2016, come stabilito dall'art. 9, comma 2, della presente legge.
2Parole sostituite al comma 1 da art. 6, comma 77, lettera b), L. R. 14/2016
3Parole sostituite al comma 2 da art. 6, comma 77, lettera c), L. R. 14/2016