LEGGI E REGOLAMENTI

Leggi regionali

Legge regionale 27 marzo 2015, n. 6

Istituzione della “Fieste de Patrie dal Friûl” - Istituzion de “Fieste de Patrie dal Friûl”.

TESTO VIGENTE dal 13/08/2016

Avviso legale: Il presente documento è riprodotto, con variazioni nella veste grafica ed eventuali annotazioni, dal corrispondente testo pubblicato nel Bollettino ufficiale della Regione Friuli Venezia Giulia, non riveste carattere di ufficialità e non è sostitutivo in alcun modo della pubblicazione ufficiale avente valore legale.

Scegli il testo vigente nel periodo:

Formato stampabile:
HTML - PDF - DOC

Visualizza:
 


Art. 5
 (Borsis di studi)
1. Te suaze de celebrazion nomenade tal articul 4, come 1, l'Ufici di Presidence dal Consei regjonâl al pues, cun di plui, istituî une o plui borsis di studi a pro dai students dal Friûl Vignesie Julie, che si son distints par merit scolastic e pe elaborazion di un studi su tematichis leadis ae autonomie, ae lenghe, ae storie e aes prospetivis di disvilup des comunitâts furlanis.
2. Lis Aministrazions comunâls a puedin organizâ iniziativis compagnis, cun fonts propris, te suaze des iniziativis nomenadis tal articul 4, come 2.
3. Lis iniziativis dai comis 1 e 2 a son slargjadis ancje ai fîs dai coregjonâi tal forest cul fin di permetiur di mantignî e rinfuarcî il leam cul teritori di origjin, ancje in colaborazion cui ents, lis associazions e lis istituzions ricognossudis daûr de leç regjonâl dai 26 di Fevrâr dal 2002, n. 7 (Gnove dissipline dai intervents regjonâi in materie di coregjonâi tal forest e rimpatriâts).
4. Cul fin di promovi la cussience di apartignî aes istituzions e ae vite aministrative de Regjon, al conferiment des borsis di studi dai comis 1 e 2 si zontin iniziativis par cjapâ dentri i students che a àn partecipât ae selezion, ae vite istituzionâl de Aministrazion regjonâl e dai ents locâi, e ancje ativitâts di informazion e di contat cui struments culturâi e economics che a promovin il disvilup e i procès di integrazion europeane de Regjon.
Note:
1Parole sostituite al comma 1 da art. 6, comma 77, lettera a), L. R. 14/2016